Vi vil følge med tiden
Tiderne skifter, og det er ikke muligt for alvor at kunne følge med udviklingen i samfundet, hvis ikke man er omstillingsparat. Vi vil følge med tiden, være moderne og ikke mindst forblive relevante. Wihlborgs vokser og udvikler sig hver eneste dag, og derfor introducerer vi i dag vores nye logo og visuelle identitet. Vi ønsker at strømline vores brand og design, og det gælder for hele kompagniet, så vi fremstår, som hvad vi føler, vi er – nemlig et samlet Wihlborgs.
Bølgen i logoet
Bølgen i logoet repræsenterer Øresund og samarbejdet mellem vores svenske og danske organisationer, mens firkanten symboliserer Øresundsregionen, hvor vi arbejder, lever og høre til. Vores to regioner arbejder uafhængigt af hinanden. Men som logoet viser, deler vi også et stærkt bånd, og vi forsøger i samarbejde at blive klogere og dygtigere hver dag.
Den valgte logotype i vores logo er designet for klarhed og simplicitet. Vi ønsker at udtrykke selvtillid og modernitet. Men vi vil samtidig fremstå som indbydende og i den grad også troværdige.
Tag godt imod vores nye logo
Vi håber, at I vil tage godt imod vores nye logo, som vi selv er stolte af. I vil fremover møde Wihlborgs i nye klæder – men Wihlborgs er stadig, Wihlborgs som I kender det.
Vi er kommet på Instagram!
I forbindelse med udrulningen af vores nye logo er vi også gået i luften med Wihlborgs egen instagram profil. Tag et kig ind på @Wihlborgs_danmark og følg med der! Her vil vi løbende poste nye ledige lejemål, ombygninger og indretningsforslag til kontorer.
Følg med på Wihlborgs nye instagram [@Wihlborgs_danmark]