Spørgsmål og svar

Her finder du svarene på de mest almindelige spørgsmål vedrørende konferencecenteret

Booking Spoergsmaal Og Svar1

Hvordan får jeg et godt tilbud på en mødeforespørgsel?

Ring altid til vores konferencecenter på tlf. 22 53 82 82 eller skriv en mail til sanne.rasmussen@wihlborgs.dk.

Er du lejer hos Wihlborgs, er det vigtigt at du oplyser dit huslejenr.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået en bekræftelse af min booking?

Ring til vores konferencecenter på tlf. 22 53 82 82 eller skriv en mail til sanne.rasmussen@wihlborgs.dk, så sender vi dig en ny bekræftelse.

 

Hvordan ændrer/afbestiller/kontrollerer jeg en booking?

Hvis du ønsker at ændrer/kontrollerer din booking, så kontakt altid vores konferencecenter på

tlf. 22 53 82 82 eller 39 61 61 57.

Hvis du ønsker at afbestille din booking, skal det ske skriftligt senest 11 dage før ankomst.

  • Ved afbestilling 10 dage før ankomst betales 10% af den totale bekræftede ydelse.
  • Ved afbestilling 6-9 dage før ankomst betales 20% af den totale bekræftede ydelse.
  • Ved afbestilling 0-5 dage før ankomst betales 75% af den totale bekræftede ydelse.

 

Parkering Spoergsmaal Og Svar1

Hvad koster det at parkere hos Jer?

Det er GRATIS.

 

Hvor parkere jeg min cykel?

Vi henviser til cykelstativet, som står til venstre for vandbassinet ved hovedindgangen.  

 

Ankomst Spoergsmaal Og Svar1

Vores konferencecenter har åbent hver dag fra kl. 8.00-16.00.

Har du booket et arrangement fra kl. 8.00 af, vil der være mulighed for, at arrangere tidligere åbningstider fx fra kl. 7.45.

 

Betaling Spoergsmaal Og Svar1

Jeg har modtaget en faktura, som ikke stemmer overens med min bookingbekræftelse, hvad gør jeg?

Kontakt altid vores administration på tlf. 39 61 61 57 eller på info@wihlborgs.dk

Det er vigtigt at du fortæller fakturanr.

 

Jeg ønsker at få delt min faktura op, hvad gør jeg?

Det er meget vigtigt, at du gør os særligt opmærksom på specielle ønsker til faktureringen.

Dette skal aftales inden afholdelse af mødet. 

 

Hvornår kan jeg forvente at modtage min fakturar?

Vi fakturere bagud en gang om måneden. 

 

Kaeledyr Spoergsmaal Og Svar1

Hvad gør jeg hvis jeg har hund med?

Vores konferencecenter accepterer ikke kælerdyr, og vi tillader os, at afvise dem, som måtte medbringe et kæledyr.

Vi bruger cookies